«Фаворити Успіху» logo Телевізійне видання :: Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року у категорії
Друковані видання / Телевізійне видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Теленеделя (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 38,14% 5
2.
3
Сериал (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 26,80% 3,51
3.
5
Телегид (Видавництво «Мега-Прес») 21,65% 2,84
4.
2
ТV-парк (Видавничий дім TV-парк) 20,62% 2,70
5.
4
Телесемь (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 17,53% 2,30
6.
5
Телескоп (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 13,40% 1,76
7.
5
ТV-Экран (Едіпресс Україна) 11,34% 1,49
–.
~
7+7я (7+7 медіа) 8,25% 1,08
8.
6
Телекритика (Главред Медіа) 6,19% 0,81
9.
6
ПроТВ (Видавництво «Мега-Прес») 4,12% 0,54
9.
7
Телепрограмма (Видавничий дім TV-парк) 4,12% 0,54
11.
~
Экран недели  1,03% 0,14

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/tv-publication/?results=20111