«Фаворити Успіху» logo Телевізійне видання :: Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії
Друковані видання / Телевізійне видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Теленеделя (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 48,10% 5
2.
6
Телегид (Видавництво «Мега-Прес») 22,78% 2,37
3.
2
ТV-парк (Видавничий дім TV-парк) 21,52% 2,24
4.
3
Сериал (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 18,99% 1,97
5.
4
Телескоп (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 16,46% 1,71
6.
5
Телесемь (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 11,39% 1,18
7.
6
ТV-Экран (Едіпресс Україна) 10,13% 1,05
8. Телекритика (Главред Медіа) 7,59% 0,79
–.
~
7+7я (7+7 медіа) 7,59% 0,79
9.
7
ПроТВ (Видавництво «Мега-Прес») 5,06% 0,53
10.
8
Экран недели  2,53% 0,26
11.
8
Телепрограмма (Видавничий дім TV-парк) 1,27% 0,13

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/tv-publication/?results=20112