«Фаворити Успіху» logo Телевізійне видання :: Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року у категорії
Друковані видання / Телевізійне видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
Телегид (Видавництво «Мега-Прес») 40,00% 5
2.
1
Теленеделя (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 36,67% 4,58
3.
2
Сериал (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 26,67% 3,33
3.
5
Телесемь (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 26,67% 3,33
5. Программка (Видавництво «Мега-Прес») 13,33% 1,67
5.
3
ТV-парк (Видавничий дім TV-парк) 13,33% 1,67
5.
4
Телескоп (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 13,33% 1,67
8.
~
Телекритика (Главред Медіа) 10,00% 1,25
9.
~
ПроТВ (Видавництво «Мега-Прес») 6,67% 0,83
9.
6
ТV-Экран (Едіпресс Україна) 6,67% 0,83
9. Телекурьер (Видавництво «Мега-Прес») 6,67% 0,83
12.
~
Телепрограмма (Видавничий дім TV-парк) 3,33% 0,42

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/tv-publication/?results=20113