Результати народного голосування 2011 року у категорії Друковані видання / Телевізійне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Теленеделя (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
42,74% |
5 |
|
2. |
6 |
Телегид (Видавництво «Мега-Прес») |
26,50% |
3,61 |
|
3. |
|
Сериал (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
23,93% |
2,89 |
|
4. |
5 |
Телесемь (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
17,95% |
2,47 |
|
5. |
2 |
ТV-парк (Видавничий дім TV-парк) |
20,09% |
2,23 |
|
6. |
4 |
Телескоп (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
14,10% |
1,58 |
|
7. |
8 |
Телекритика (Главред Медіа)
|
7,69% |
1 |
|
–. |
~ |
7+7я (7+7 медіа) |
5,98% |
0,96 |
|
8. |
7 |
ТV-Экран (Едіпресс Україна)
|
9,40% |
0,95 |
|
9. |
|
ПроТВ (Видавництво «Мега-Прес»)
|
5,13% |
0,67 |
|
10. |
|
Программка (Видавництво «Мега-Прес»)
|
1,71% |
0,57 |
|
11. |
|
Телекурьер (Видавництво «Мега-Прес»)
|
0,85% |
0,43 |
|
12. |
10 |
Телепрограмма (Видавничий дім TV-парк)
|
2,56% |
0,28 |
|
13. |
12 |
Экран недели |
1,71% |
0,19 |
|
–. |
11 |
Спутник телезрителя (Видавничий дім TV-парк)
|
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Телевізійне видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|