«Фаворити Успіху» logo Телевізійне видання :: Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року у категорії
Друковані видання / Телевізійне видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Сериал (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 50,00% 5
1. Теленеделя (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 50,00% 5
3. Телегид (Видавництво «Мега-Прес») 36,36% 3,64
4. ТV-парк (Видавничий дім TV-парк) 18,18% 1,82
5. Телесемь (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 13,64% 1,36
6.
7
ПроТВ (Видавництво «Мега-Прес») 9,09% 0,91
6.
~
Телерадиокурьер  9,09% 0,91
8.
~
Программка (Видавництво «Мега-Прес») 4,55% 0,45
8.
9
Телекурьер (Видавництво «Мега-Прес») 4,55% 0,45
8.
~
Экран недели  4,55% 0,45

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/tv-publication/?results=20142