Результати народного голосування за 1 квартал 2019 року у категорії Друковані видання / Телевізійне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Теленеделя (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
47,06% |
5 |
|
2. |
1 |
Телегид (Видавництво «Мега-Прес»)
|
41,18% |
4,38 |
|
3. |
4 |
ТV-парк (Видавничий дім TV-парк) |
29,41% |
3,13 |
|
3. |
5 |
Телескоп (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
29,41% |
3,13 |
|
5. |
6 |
Телевізор (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
23,53% |
2,50 |
|
6. |
3 |
Теледім (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
11,76% |
1,25 |
|
7. |
~ |
Телепрограмма (Видавничий дім TV-парк)
|
5,88% |
0,63 |
|
–. |
6 |
Программка (Видавництво «Мега-Прес»)
|
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Спутник телезрителя (Видавничий дім TV-парк)
|
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Телекурьер (Видавництво «Мега-Прес»)
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Телерадиокурьер |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|