Результати народного голосування за 2 квартал 2024 року у категорії Друковані видання / Телевізійне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
Теледім (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
66,67% |
5 |
|
2. |
ТV-парк (Видавничий дім TV-парк) |
33,33% |
2,50 |
|
2. |
Телевізор (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
33,33% |
2,50 |
|
2. |
Теленеделя (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
33,33% |
2,50 |
|
–. |
Программка (Видавництво «Мега-Прес») |
0,00% |
0 |
|
–. |
Спутник телезрителя (Видавничий дім TV-парк)
|
0,00% |
0 |
|
–. |
Телегид (Видавництво «Мега-Прес») |
0,00% |
0 |
|
–. |
Телекурьер (Видавництво «Мега-Прес») |
0,00% |
0 |
|
–. |
Телепрограмма (Видавничий дім TV-парк)
|
0,00% |
0 |
|
–. |
Телерадиокурьер |
0,00% |
0 |
|
–. |
Телескоп (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
0,00% |
0 |
| |
|
Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом
на 21.11.2024 23:14:16 і не є остаточним.
Забороняється використання та перепублікація результатів незавершеного голосування без посилання на джерело інформації,
а також без пояснення методики конкурсу «Фаворити Успіху» та обов’язкової примітки про те,
що голосування все ще триває і даний результат не є фінальним. |
|