Результати народного голосування 2010 року у категорії Інтернет-видання / Жіноче інтернет-видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Модний жіночий журнал Glianec |
46,36% |
5 |
|
2. |
1 |
Eva |
31,82% |
4,24 |
|
3. |
|
Жіночий On-line журнал |
20,00% |
2,88 |
|
4. |
5 |
TerraWoman |
17,27% |
2,22 |
|
5. |
6 |
Хочу |
12,73% |
1,82 |
|
6. |
9 |
LadyBoss |
11,82% |
1,69 |
|
7. |
|
LadyHealth
|
8,18% |
0,94 |
|
8. |
7 |
Весло |
5,45% |
0,83 |
|
9. |
4 |
Дарина |
4,55% |
0,74 |
|
10. |
8 |
Leloo |
2,73% |
0,54 |
|
11. |
~ |
Настроение |
2,73% |
0,26 |
|
–. |
|
Women’s Life |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Жіноче інтернет-видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|