Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії Інтернет-видання / Жіноче інтернет-видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Модний жіночий журнал Glianec |
32,43% |
5 |
|
2. |
4 |
TerraWoman |
29,73% |
4,58 |
|
3. |
~ |
LadyHealth
|
18,92% |
2,92 |
|
4. |
2 |
Хочу |
16,22% |
2,50 |
|
4. |
3 |
Жіночий On-line журнал |
16,22% |
2,50 |
|
6. |
7 |
Дарина |
10,81% |
1,67 |
|
7. |
6 |
LadyBoss |
2,70% |
0,42 |
|
7. |
5 |
Весло |
2,70% |
0,42 |
|
7. |
|
Настроение |
2,70% |
0,42 |
|
–. |
|
Leloo |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|