Результати народного голосування за 3 квартал 2014 року у категорії Інтернет-видання / Жіноче інтернет-видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Ivona
|
47,62% |
5 |
|
2. |
1 |
Cosmopolitan
|
33,33% |
3,50 |
|
3. |
8 |
Feelgood.ua |
19,05% |
2 |
|
3. |
4 |
Natali.ua |
19,05% |
2 |
|
5. |
|
Pink.ua
|
14,29% |
1,50 |
|
5. |
3 |
Tochka.net
|
14,29% |
1,50 |
|
7. |
9 |
TerraWoman |
9,52% |
1 |
|
8. |
7 |
BeautyInfo |
4,76% |
0,50 |
|
8. |
7 |
Dress-code.com.ua |
4,76% |
0,50 |
|
8. |
9 |
LadyHealth |
4,76% |
0,50 |
|
8. |
~ |
Wwwomen.com.ua |
4,76% |
0,50 |
|
8. |
7 |
Жіночий On-line журнал |
4,76% |
0,50 |
|
8. |
~ |
Модний жіночий журнал Glianec |
4,76% |
0,50 |
|
8. |
~ |
Сайт Катерини Серебрянської |
4,76% |
0,50 |
|
8. |
4 |
Хочу
|
4,76% |
0,50 |
|
–. |
6 |
4girls.com.ua
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Femina.com.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
IT Woman |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
LadyBoss |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
MISS |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Sunny7.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
W2w.com.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Весло |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Дарина |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
Единственная.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
Мир женщин – Womenworld.com.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Настроение |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Cherrylady.ua |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|