Результати голосування Журі Успішних Людей 2015 року у категорії Інтернет-видання / Жіноче інтернет-видання
1. |
2 |
Pink.ua
|
57,14% |
5 |
|
2. |
3 |
Ivona
|
42,86% |
3,75 |
|
2. |
~ |
Natali.ua |
42,86% |
3,75 |
|
4. |
1 |
Cosmopolitan
|
28,57% |
2,50 |
|
4. |
~ |
Модний жіночий журнал Glianec |
28,57% |
2,50 |
|
4. |
|
Хочу
|
28,57% |
2,50 |
|
7. |
|
Wedding.ua, весільний інтернет-портал |
14,29% |
1,25 |
|
7. |
~ |
Beauty.ua
|
14,29% |
1,25 |
|
7. |
~ |
Dress-code.com.ua |
14,29% |
1,25 |
|
7. |
~ |
Feelgood.ua |
14,29% |
1,25 |
|
7. |
4 |
LadyBoss |
14,29% |
1,25 |
|
7. |
|
L’officiel-online.com
|
14,29% |
1,25 |
|
7. |
|
Marie Claire.ua
|
14,29% |
1,25 |
|
7. |
~ |
Весло |
14,29% |
1,25 |
|
–. |
|
4girls.com.ua
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
BeautyInfo |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Femina.com.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
IT Woman |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
LadyHealth |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
MISS |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Sunny7.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
TerraWoman |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Tochka.net
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
W2w.com.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Wwwomen.com.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Дарина |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Единственная.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Каралєвна |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мир женщин – Womenworld.com.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Настроение |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Сайт Катерини Серебрянської |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Faberlic |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Жіночий On-line журнал |
0,00% |
0 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім веб-сайтом України 2015 року в категорії «Жіноче інтернет-видання»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|