Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії Інтернет-видання / Жіноче інтернет-видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Cosmopolitan
|
41,82% |
5 |
|
2. |
1 |
Ivona
|
34,55% |
4,13 |
|
3. |
|
Tochka.net
|
29,09% |
3,48 |
|
4. |
|
Natali.ua |
27,27% |
3,26 |
|
–. |
|
Faberlic |
18,18% |
2,17 |
|
5. |
4 |
Pink.ua
|
12,73% |
1,52 |
|
5. |
7 |
Единственная.ua |
12,73% |
1,52 |
|
5. |
8 |
Модний жіночий журнал Glianec |
12,73% |
1,52 |
|
8. |
|
Beauty.ua
|
9,09% |
1,09 |
|
8. |
7 |
Дарина |
9,09% |
1,09 |
|
8. |
~ |
Сайт Катерини Серебрянської |
9,09% |
1,09 |
|
8. |
|
Хочу
|
9,09% |
1,09 |
|
12. |
7 |
Sunny7.ua |
7,27% |
0,87 |
|
12. |
8 |
TerraWoman |
7,27% |
0,87 |
|
12. |
8 |
Мир женщин – Womenworld.com.ua |
7,27% |
0,87 |
|
–. |
5 |
Жіночий On-line журнал |
7,27% |
0,87 |
|
15. |
7 |
4girls.com.ua
|
5,45% |
0,65 |
|
15. |
~ |
Dress-code.com.ua |
5,45% |
0,65 |
|
17. |
7 |
IT Woman |
3,64% |
0,43 |
|
17. |
7 |
LadyBoss |
3,64% |
0,43 |
|
17. |
~ |
LadyHealth |
3,64% |
0,43 |
|
17. |
~ |
Настроение |
3,64% |
0,43 |
|
21. |
6 |
Feelgood.ua |
1,82% |
0,22 |
|
21. |
~ |
MISS |
1,82% |
0,22 |
|
21. |
7 |
Wwwomen.com.ua |
1,82% |
0,22 |
|
–. |
8 |
BeautyInfo |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Femina.com.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
W2w.com.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Весло |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|