Результати народного голосування 2015 року у категорії Інтернет-видання / Жіноче інтернет-видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Wedding.ua, весільний інтернет-портал |
54,11% |
5 |
|
2. |
|
Cosmopolitan
|
18,83% |
3,46 |
|
3. |
1 |
Ivona
|
16,98% |
3,02 |
|
4. |
|
Tochka.net
|
12,73% |
2,06 |
|
5. |
3 |
Natali.ua |
10,88% |
1,70 |
|
6. |
5 |
Pink.ua
|
7,43% |
1,27 |
|
–. |
|
Faberlic |
6,90% |
1,25 |
|
7. |
14 |
Единственная.ua |
6,90% |
1,15 |
|
8. |
|
Beauty.ua
|
5,84% |
0,99 |
|
9. |
15 |
Модний жіночий журнал Glianec |
5,31% |
0,98 |
|
–. |
10 |
Жіночий On-line журнал |
2,65% |
0,74 |
|
10. |
7 |
Хочу
|
4,51% |
0,68 |
|
11. |
|
L’officiel-online.com
|
1,06% |
0,67 |
|
12. |
9 |
TerraWoman |
2,92% |
0,58 |
|
13. |
17 |
LadyHealth |
2,92% |
0,56 |
|
14. |
11 |
Дарина |
3,18% |
0,55 |
|
15. |
13 |
Dress-code.com.ua |
3,18% |
0,46 |
|
16. |
23 |
4girls.com.ua
|
2,65% |
0,44 |
|
17. |
25 |
Сайт Катерини Серебрянської |
2,92% |
0,42 |
|
18. |
20 |
Sunny7.ua |
2,65% |
0,41 |
|
19. |
22 |
Мир женщин – Womenworld.com.ua |
1,86% |
0,35 |
|
20. |
|
Marie Claire.ua
|
0,53% |
0,34 |
|
21. |
16 |
LadyBoss |
2,39% |
0,32 |
|
22. |
6 |
Feelgood.ua |
1,86% |
0,23 |
|
23. |
18 |
Femina.com.ua |
1,33% |
0,21 |
|
24. |
14 |
IT Woman |
1,59% |
0,19 |
|
25. |
21 |
MISS |
1,33% |
0,18 |
|
26. |
|
Каралєвна |
1,59% |
0,17 |
|
27. |
24 |
Настроение |
0,80% |
0,16 |
|
28. |
12 |
Wwwomen.com.ua |
1,06% |
0,12 |
|
29. |
24 |
Весло |
1,33% |
0,09 |
|
30. |
19 |
BeautyInfo |
0,80% |
0,08 |
|
–. |
21 |
W2w.com.ua |
0,00% |
0 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім веб-сайтом України 2015 року в категорії «Жіноче інтернет-видання»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|