Результати народного голосування 2006 року у категорії Друковані видання / Жіноче видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Cosmopolitan (Hearst Shkulev Ukraine) |
47,37% |
5 |
|
2. |
|
Натали (Бліц-Інформ) |
24,34% |
2,49 |
|
3. |
|
Единственная (Едіпресс Україна) |
22,37% |
2,41 |
|
4. |
|
Идеальный дом (Інтернешнл Медіа) |
23,68% |
2,27 |
|
5. |
|
Elle-Україна (Hearst Shkulev Ukraine) |
17,76% |
1,86 |
|
6. |
|
Pink / Пинк (Видавничий Дім «Вавілон») |
15,79% |
1,61 |
|
7. |
|
Караван историй. Украина (Караван-Медіа) |
12,50% |
1,25 |
|
7. |
|
Лиза (Бурда-Україна) |
10,53% |
1,25 |
|
9. |
|
С тобой (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») |
8,55% |
0,92 |
|
10. |
|
Женский журнал |
9,21% |
0,90 |
|
11. |
|
Любимая (Телеграаф Мегезінс Україна) |
5,92% |
0,67 |
|
12. |
|
Твое здоровье (Едіпресс Україна) |
3,95% |
0,40 |
|
13. |
|
Вся Европа в Украине |
3,29% |
0,31 |
|
14. |
|
L’OFFICIEL-Украина (Видавничий Дім «Вавілон») |
3,29% |
0,29 |
|
15. |
|
Лиза. Добрые советы (Бурда-Україна) |
2,63% |
0,25 |
|
16. |
|
Даша (Бурда-Україна) |
1,97% |
0,19 |
|
17. |
|
Академия (Караван-Медіа) |
1,32% |
0,173 |
|
18. |
|
Мир семьи (Impressmedia) |
1,32% |
0,167 |
|
18. |
|
Сеzони моди (Янко) |
0,66% |
0,167 |
|
–. |
|
Жінка (Державне видавництво «Преса України») |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Петровна |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Радости и печали |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Жіноче видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|