«Фаворити Успіху» logo Жіноче видання :: Результати народного голосування за 1 квартал 2009 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2009 року у категорії
Друковані видання / Жіноче видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Cosmopolitan (Hearst Shkulev Ukraine) 43,55% 5
2.
1
Единственная (Едіпресс Україна) 25,81% 2,96
3.
5
Лиза (Бурда-Україна) 22,58% 2,59
4. Oops! (Бурда-Україна) 20,97% 2,41
5.
6
Elle-Україна (Hearst Shkulev Ukraine) 17,74% 2,04
5.
3
Натали (Бліц-Інформ) 17,74% 2,04
7.
4
Pink / Пинк (Видавничий Дім «Вавілон») 16,13% 1,85
7.
4
JOY (Bauer Media Group) 16,13% 1,85
7.
4
MINI (Бурда-Україна) 16,13% 1,85
10.
8
Glamour  14,52% 1,67
11.
8
Prevention (Sanoma Media Ukraine) 11,29% 1,30
11.
6
Добрые советы (Бурда-Україна) 11,29% 1,30
13.
7
L’OFFICIEL-Украина (Видавничий Дім «Вавілон») 9,68% 1,11
13.
10
Лиза. Добрые советы (Бурда-Україна) 9,68% 1,11
15. Diva (Картель) 8,06% 0,93
15.
5
Vogue  8,06% 0,93
17.
10
CosmoLady (Космо Леді) 4,84% 0,56
17. Viva! Beauty (Едіпресс Україна) 4,84% 0,56
17.
7
Женский журнал  4,84% 0,56
–.
7
ВОНА (KP Media) 4,84% 0,56
20.
9
Spicy  3,23% 0,37
20.
~
Вся Европа в Украине  3,23% 0,37
20.
10
Для дому та сім’ї  3,23% 0,37
20.
~
Женские секреты (Creative Media Медиагруппа) 3,23% 0,37
20.
8
Караван историй. Украина (Караван-Медіа) 3,23% 0,37
20.
10
Петровна  3,23% 0,37
20.
9
Полина (Едіпресс Україна) 3,23% 0,37
20.
9
С тобой (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 3,23% 0,37
20.
9
Сеzони моди (Янко) 3,23% 0,37
–.
~
Пані (KP Media) 3,23% 0,37
29.
9
EVA (Телекомунікаційна група Vega) 1,61% 0,19
29. LQ (Медіа Інвест Груп) 1,61% 0,19
29.
~
Жінка (Державне видавництво «Преса України») 1,61% 0,19
29.
9
Мир семьи (Impressmedia) 1,61% 0,19

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/womens-publication/?results=20091