«Фаворити Успіху» logo Жіноче видання :: Результати народного голосування за 2 квартал 2009 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2009 року у категорії
Друковані видання / Жіноче видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Cosmopolitan (Hearst Shkulev Ukraine) 36,67% 5
2.
3
Натали (Бліц-Інформ) 30,00% 4,09
3.
1
Единственная (Едіпресс Україна) 24,44% 3,33
4.
6
Pink / Пинк (Видавничий Дім «Вавілон») 20,00% 2,73
5.
7
JOY (Bauer Media Group) 17,78% 2,42
5.
4
MINI (Бурда-Україна) 17,78% 2,42
7.
6
Караван историй. Украина (Караван-Медіа) 15,56% 2,12
8. Vogue  14,44% 1,97
9.
5
Elle-Україна (Hearst Shkulev Ukraine) 13,33% 1,82
9.
8
L’OFFICIEL-Украина (Видавничий Дім «Вавілон») 13,33% 1,82
9.
~
Oops! (Бурда-Україна) 13,33% 1,82
9.
6
Добрые советы (Бурда-Україна) 13,33% 1,82
9.
5
Лиза (Бурда-Україна) 13,33% 1,82
14. Viva! Beauty (Едіпресс Україна) 12,22% 1,67
15.
8
EVA (Телекомунікаційна група Vega) 8,89% 1,21
15.
9
Glamour  8,89% 1,21
15.
7
Женский журнал  8,89% 1,21
18.
9
CosmoLady (Космо Леді) 6,67% 0,91
18.
7
С тобой (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 6,67% 0,91
18.
~
Сеzони моди (Янко) 6,67% 0,91
21. Diva (Картель) 5,56% 0,76
21.
8
Prevention (Sanoma Media Ukraine) 5,56% 0,76
21.
10
Полина (Едіпресс Україна) 5,56% 0,76
24. LQ (Медіа Інвест Груп) 3,33% 0,45
24.
~
Женские секреты (Creative Media Медиагруппа) 3,33% 0,45
24.
~
Идеальный дом (Інтернешнл Медіа) 3,33% 0,45
24.
10
Лиза. Добрые советы (Бурда-Україна) 3,33% 0,45
28.
~
Жінка (Державне видавництво «Преса України») 2,22% 0,30
28.
~
Петровна  2,22% 0,30
28.
10
Твое здоровье (Едіпресс Україна) 2,22% 0,30
31.
8
Spicy  1,11% 0,15
31.
8
Мир семьи (Impressmedia) 1,11% 0,15

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/womens-publication/?results=20092