«Фаворити Успіху» logo Жіноче видання :: Результати народного голосування 2009 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2009 року у категорії
Друковані видання / Жіноче видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Cosmopolitan (Hearst Shkulev Ukraine) 40,29% 5
2.
3
Натали (Бліц-Інформ) 23,38% 2,84
3.
8
Pink / Пинк (Видавничий Дім «Вавілон») 20,86% 2,61
4.
1
Единственная (Едіпресс Україна) 20,14% 2,46
5.
7
JOY (Bauer Media Group) 17,99% 2,25
6.
12
Oops! (Бурда-Україна) 16,55% 2,05
7.
4
MINI (Бурда-Україна) 15,47% 1,93
8.
6
Лиза (Бурда-Україна) 14,75% 1,82
9. L’OFFICIEL-Украина (Видавничий Дім «Вавілон») 12,23% 1,52
10. Viva! Beauty (Едіпресс Україна) 11,87% 1,464
11.
10
Vogue  12,23% 1,459
12.
5
Elle-Україна (Hearst Shkulev Ukraine) 11,87% 1,440
13.
11
Добрые советы (Бурда-Україна) 10,07% 1,200
14.
18
Glamour  9,35% 1,175
15.
17
Prevention (Sanoma Media Ukraine) 8,27% 1,066
16.
13
Караван историй. Украина (Караван-Медіа) 8,27% 0,958
17.
14
Женский журнал  6,47% 0,766
18.
~
Diva (Картель) 5,76% 0,713
19.
26
Полина (Едіпресс Україна) 5,40% 0,672
20.
22
CosmoLady (Космо Леді) 5,40% 0,659
21.
16
С тобой (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 5,40% 0,644
22.
24
EVA (Телекомунікаційна група Vega) 5,40% 0,642
23.
25
Сеzони моди (Янко) 5,04% 0,612
–.
15
ВОНА (KP Media) 1,08% 0,556
24.
23
Лиза. Добрые советы (Бурда-Україна) 4,32% 0,543
25.
20
Твое здоровье (Едіпресс Україна) 3,24% 0,445
26.
30
LQ (Медіа Інвест Груп) 3,60% 0,441
27.
30
Жінка (Державне видавництво «Преса України») 3,24% 0,426
28.
33
Вся Европа в Украине  2,16% 0,310
29.
32
Петровна  2,16% 0,2770
30.
33
Идеальный дом (Інтернешнл Медіа) 2,16% 0,2767
31.
21
Spicy  1,80% 0,2392
32.
31
Женские секреты (Creative Media Медиагруппа) 1,80% 0,2062
–.
27
Пані (KP Media) 0,72% 0,1852
33.
19
Мир семьи (Impressmedia) 1,08% 0,1273
34.
28
Для дому та сім’ї  0,72% 0,0926
35.
~
Радости и печали  0,36% 0,0431

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2009 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Жіноче видання».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/womens-publication/?results=2009U