«Фаворити Успіху» logo Жіноче видання :: Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії
Друковані видання / Жіноче видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Cosmopolitan (Hearst Shkulev Ukraine) 32,95% 5
2. Единственная (Едіпресс Україна) 20,45% 3,10
3. Натали (Бліц-Інформ) 19,32% 2,93
4. MINI (Бурда-Україна) 17,05% 2,59
4.
10
Лиза (Бурда-Україна) 17,05% 2,59
6.
7
Добрые советы (Бурда-Україна) 15,91% 2,41
7.
5
Oops! (Бурда-Україна) 14,77% 2,24
8.
6
Viva! Beauty (Едіпресс Україна) 13,64% 2,07
9.
8
Vogue  11,36% 1,72
10.
12
Женский журнал  10,23% 1,55
11.
6
Elle-Україна (Hearst Shkulev Ukraine) 9,09% 1,38
11.
8
Glamour  9,09% 1,38
11.
8
JOY (Bauer Media Group) 9,09% 1,38
14.
10
Полина (Едіпресс Україна) 7,95% 1,21
15.
4
Pink / Пинк (Видавничий Дім «Вавілон») 6,82% 1,03
15.
7
LQ (Медіа Інвест Груп) 6,82% 1,03
17.
10
Лиза. Добрые советы (Бурда-Україна) 5,68% 0,86
17.
9
Твое здоровье (Едіпресс Україна) 5,68% 0,86
19.
11
EVA (Телекомунікаційна група Vega) 4,55% 0,69
19.
5
Караван историй. Украина (Караван-Медіа) 4,55% 0,69
21.
10
Домашний очаг (Sanoma Media Ukraine) 3,41% 0,52
21.
11
Женские секреты (Creative Media Медиагруппа) 3,41% 0,52
21.
11
С тобой (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 3,41% 0,52
24.
~
CosmoLady (Космо Леді) 2,27% 0,34
24.
11
L’OFFICIEL-Украина (Видавничий Дім «Вавілон») 2,27% 0,34
24.
11
Spicy  2,27% 0,34
24.
12
Для дому та сім’ї  2,27% 0,34
24.
~
Жінка (Державне видавництво «Преса України») 2,27% 0,34
24.
~
Идеальный дом (Інтернешнл Медіа) 2,27% 0,34
24.
~
Мир семьи (Impressmedia) 2,27% 0,34
31.
10
Diva (Картель) 1,14% 0,17

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/womens-publication/?results=20112