Результати народного голосування за 1 квартал 2010 року у категорії Друковані видання / Молодіжне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Oops!
|
67,86% |
5 |
|
2. |
3 |
Girl
|
39,29% |
2,89 |
|
3. |
2 |
Юная леди
|
25,00% |
1,84 |
|
4. |
5 |
Elle Girl
|
21,43% |
1,58 |
|
4. |
|
МОЛОТОК |
21,43% |
1,58 |
|
6. |
7 |
Я, студент |
10,71% |
0,79 |
|
7. |
|
Bravo |
7,14% |
0,53 |
|
7. |
~ |
КРЕМ |
7,14% |
0,53 |
|
9. |
7 |
ШО |
3,57% |
0,26 |
|
9. |
8 |
5 балів |
3,57% |
0,26 |
|
9. |
10 |
ЗАЧОТ |
3,57% |
0,26 |
|
9. |
10 |
СТЕНА |
3,57% |
0,26 |
|
9. |
|
ХЗМ |
3,57% |
0,26 |
|
–. |
|
Dj.am |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
VOL’KEY |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
Коледж |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Шпиль! |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
Mixer |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|