«Фаворити Успіху» logo Молодіжне видання :: Результати народного голосування 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2010 року у категорії
Друковані видання / Молодіжне видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Oops!  65,22% 5
2. Girl  32,17% 2,42
3. Юная леди  20,87% 1,68
4.
5
Elle Girl  20,00% 1,60
5.
4
МОЛОТОК  16,52% 1,17
6. Я, студент  15,65% 1,16
7.
10
Bravo  9,57% 0,76
8.
7
5 балів  7,83% 0,64
8.
13
ХЗМ  7,83% 0,64
10.
8
Шпиль!  6,96% 0,52
11. ШО  6,09% 0,47
12.
16
СТЕНА  5,22% 0,34
13.
18
КРЕМ  4,35% 0,29
–.
9
Mixer  2,61% 0,23
14.
15
Dj.am  3,48% 0,22
15.
14
ЗАЧОТ  2,61% 0,18
16.
12
Коледж  0,87% 0,06

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Молодіжне видання».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/youth-publication/?results=2010U