«Фаворити Успіху» logo Молодіжне видання :: Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії
Друковані видання / Молодіжне видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Oops!  68,75% 5
2. Girl  35,42% 2,58
3. Elle Girl  22,92% 1,67
4.
6
Юная леди  20,83% 1,52
5.
7
ХЗМ  14,58% 1,06
6.
9
ШО  12,50% 0,91
6.
7
Bravo  12,50% 0,91
8.
7
5 балів  6,25% 0,45
8.
4
МОЛОТОК  6,25% 0,45
8.
10
Шпиль!  6,25% 0,45
8.
5
Я, студент  6,25% 0,45
12.
10
Dj.am  4,17% 0,30
12.
~
ЗАЧОТ  4,17% 0,30
12.
8
СТЕНА  4,17% 0,30
15.
~
Коледж  2,08% 0,15

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/youth-publication/?results=20112