Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року у категорії Друковані видання / Молодіжне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Oops!
|
56,00% |
5 |
|
2. |
|
Girl
|
28,00% |
2,50 |
|
3. |
2 |
Юная леди
|
24,00% |
2,14 |
|
4. |
2 |
Elle Girl
|
20,00% |
1,79 |
|
4. |
|
МОЛОТОК |
20,00% |
1,79 |
|
6. |
4 |
ШО |
16,00% |
1,43 |
|
7. |
3 |
Bravo |
12,00% |
1,07 |
|
8. |
|
12+
|
8,00% |
0,71 |
|
8. |
3 |
5 балів |
8,00% |
0,71 |
|
8. |
3 |
Я, студент |
8,00% |
0,71 |
|
11. |
~ |
ЗАЧОТ |
4,00% |
0,36 |
|
11. |
~ |
Коледж |
4,00% |
0,36 |
|
–. |
|
Dj.am |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
VOL’KEY |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
КРЕМ |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
СТЕНА |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
ХЗМ |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Шпиль! |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|