«Фаворити Успіху» logo Молодіжне видання :: Результати народного голосування 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2011 року у категорії
Друковані видання / Молодіжне видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Oops!  64,33% 5
2. Girl  31,58% 2,62
3.
4
Elle Girl  22,81% 2,13
4.
3
Юная леди  24,56% 1,81
5. 12+  4,09% 1,49
6.
5
МОЛОТОК  14,04% 1,30
7. Bravo  14,04% 1,12
8.
6
Я, студент  10,53% 0,87
9.
8
5 балів  8,19% 0,78
10. ШО  8,19% 0,77
11.
8
ХЗМ  6,43% 0,36
12.
11
СТЕНА  5,26% 0,24
13.
15
Коледж  3,51% 0,22
14.
9
Шпиль!  4,09% 0,21
15.
12
КРЕМ  2,34% 0,19
16.
14
ЗАЧОТ  1,75% 0,17
17.
13
Dj.am  2,92% 0,15

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Молодіжне видання».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/youth-publication/?results=2011U