Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року у категорії Друковані видання / Молодіжне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Oops!
|
52,63% |
5 |
|
2. |
|
Girl
|
42,11% |
4 |
|
3. |
6 |
Bravo |
21,05% |
2 |
|
3. |
4 |
Юная леди
|
21,05% |
2 |
|
5. |
3 |
Elle Girl
|
15,79% |
1,50 |
|
5. |
7 |
Я, студент |
15,79% |
1,50 |
|
7. |
6 |
ШО |
10,53% |
1 |
|
7. |
|
МОЛОТОК |
10,53% |
1 |
|
–. |
5 |
ХЗМ |
10,53% |
1 |
|
–. |
7 |
Шпиль! |
10,53% |
1 |
|
9. |
|
12+ |
5,26% |
0,50 |
|
9. |
8 |
ЗАЧОТ |
5,26% |
0,50 |
|
–. |
8 |
Dj.am |
5,26% |
0,50 |
|
–. |
7 |
5 балів |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
VOL’KEY |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
Коледж |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
КРЕМ |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
СТЕНА |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|