Результати народного голосування 2012 року у категорії Друковані видання / Молодіжне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Oops!
|
57,14% |
5 |
|
2. |
4 |
Юная леди
|
41,43% |
3,57 |
|
3. |
2 |
Girl
|
27,14% |
2,27 |
|
4. |
3 |
Elle Girl
|
17,14% |
1,90 |
|
5. |
7 |
Bravo |
12,86% |
1,33 |
|
6. |
|
МОЛОТОК |
17,14% |
1,12 |
|
7. |
8 |
Я, студент |
11,43% |
1,05 |
|
8. |
10 |
ШО |
7,14% |
0,79 |
|
–. |
14 |
Шпиль! |
10,00% |
0,60 |
|
9. |
5 |
12+ |
4,29% |
0,26 |
|
–. |
11 |
ХЗМ |
2,86% |
0,25 |
|
10. |
15 |
КРЕМ |
2,86% |
0,23 |
|
11. |
9 |
5 балів |
4,29% |
0,21 |
|
–. |
17 |
Dj.am |
2,86% |
0,19 |
|
12. |
16 |
ЗАЧОТ |
1,43% |
0,13 |
|
–. |
|
VOL’KEY |
0,00% |
0 |
|
–. |
13 |
Коледж |
0,00% |
0 |
|
–. |
12 |
СТЕНА |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Молодіжне видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|