Результати народного голосування за 1 квартал 2013 року у категорії Друковані видання / Молодіжне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Oops!
|
53,13% |
5 |
|
2. |
|
Юная леди
|
31,25% |
2,94 |
|
3. |
6 |
Я, студент |
18,75% |
1,76 |
|
4. |
5 |
Elle Girl
|
15,63% |
1,47 |
|
4. |
|
Girl
|
15,63% |
1,47 |
|
6. |
|
Bravo |
12,50% |
1,18 |
|
7. |
|
12+ |
9,38% |
0,88 |
|
8. |
|
ШО |
6,25% |
0,59 |
|
8. |
3 |
МОЛОТОК |
6,25% |
0,59 |
|
8. |
|
Танці для всіх |
6,25% |
0,59 |
|
11. |
6 |
5 балів |
3,13% |
0,29 |
|
11. |
~ |
VOL’KEY |
3,13% |
0,29 |
|
11. |
8 |
КРЕМ |
3,13% |
0,29 |
|
11. |
~ |
СТЕНА |
3,13% |
0,29 |
|
–. |
|
ЗАЧОТ |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Коледж |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Шпиль! |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|