Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року у категорії Друковані видання / Молодіжне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
 |
I квартал (січень—березень) |
 |
II квартал (квітень—червень) |
 |
III квартал (липень—вересень) |
 |
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Oops!
|
72,22% |
5 |
 |
2. |
 3 |
Girl
|
33,33% |
2,31 |
 |
3. |
 2 |
Юная леди
|
27,78% |
1,92 |
 |
4. |
 5 |
ШО |
22,22% |
1,54 |
 |
5. |
 ~ |
5 балів |
16,67% |
1,15 |
 |
5. |
 7 |
Я, студент |
16,67% |
1,15 |
 |
7. |
 6 |
Bravo |
11,11% |
0,77 |
 |
7. |
 4 |
Elle Girl
|
11,11% |
0,77 |
 |
7. |
 ~ |
МОЛОТОК |
11,11% |
0,77 |
 |
10. |
 8 |
Коледж |
5,56% |
0,38 |
 |
10. |
 8 |
СТЕНА |
5,56% |
0,38 |
 |
–. |
 8 |
12+ |
0,00% |
0 |
 |
–. |
 8 |
VOL’KEY |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
ЗАЧОТ |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
КРЕМ |
0,00% |
0 |
 |
–. |
 5 |
Танці для всіх |
0,00% |
0 |
 | |
 |
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|