«Фаворити Успіху» logo Молодіжне видання :: Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії
Друковані видання / Молодіжне видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Oops!  69,05% 5
2. Girl  33,33% 2,41
3.
6
Elle Girl  26,19% 1,90
4.
3
Юная леди  19,05% 1,38
5.
4
ШО  16,67% 1,21
5.
~
Танці для всіх  16,67% 1,21
7.
5
Я, студент  14,29% 1,03
–.
6
Bravo  11,90% 0,86
8.
~
12+  7,14% 0,52
8.
7
Коледж  7,14% 0,52
–.
~
КРЕМ  4,76% 0,34
10.
5
5 балів  2,38% 0,17
10.
7
СТЕНА  2,38% 0,17

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/youth-publication/?results=20152