Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії Друковані видання / Молодіжне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Oops!
|
69,05% |
5 |
|
2. |
|
Girl
|
33,33% |
2,41 |
|
3. |
6 |
Elle Girl
|
26,19% |
1,90 |
|
4. |
3 |
Юная леди
|
19,05% |
1,38 |
|
5. |
4 |
ШО |
16,67% |
1,21 |
|
5. |
~ |
Танці для всіх |
16,67% |
1,21 |
|
7. |
5 |
Я, студент |
14,29% |
1,03 |
|
–. |
6 |
Bravo |
11,90% |
0,86 |
|
8. |
~ |
12+ |
7,14% |
0,52 |
|
8. |
7 |
Коледж |
7,14% |
0,52 |
|
–. |
~ |
КРЕМ |
4,76% |
0,34 |
|
10. |
5 |
5 балів |
2,38% |
0,17 |
|
10. |
7 |
СТЕНА |
2,38% |
0,17 |
|
–. |
|
VOL’KEY |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
ЗАЧОТ |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
МОЛОТОК |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|