Результати народного голосування 2015 року у категорії Друковані видання / Молодіжне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Oops!
|
62,99% |
5 |
|
2. |
|
Girl
|
27,27% |
2,09 |
|
3. |
|
Юная леди
|
24,68% |
1,88 |
|
4. |
|
Elle Girl
|
21,43% |
1,79 |
|
5. |
6 |
Я, студент |
15,58% |
1,24 |
|
6. |
5 |
ШО |
12,99% |
1,14 |
|
7. |
10 |
Танці для всіх |
12,34% |
0,98 |
|
–. |
9 |
Bravo |
12,99% |
0,92 |
|
8. |
13 |
12+ |
7,14% |
0,59 |
|
–. |
7 |
МОЛОТОК |
6,49% |
0,51 |
|
9. |
12 |
Коледж |
5,84% |
0,49 |
|
–. |
15 |
КРЕМ |
5,19% |
0,44 |
|
–. |
16 |
ЗАЧОТ |
3,90% |
0,39 |
|
10. |
8 |
5 балів |
4,55% |
0,37 |
|
11. |
14 |
СТЕНА |
2,60% |
0,19 |
|
–. |
11 |
VOL’KEY |
1,95% |
0,18 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Молодіжне видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|