Результати народного голосування 2017 року у категорії Друковані видання / Молодіжне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
4 |
Юная леди
|
30,25% |
5 |
|
2. |
|
Girl
|
26,05% |
4,39 |
|
–. |
5 |
Elle Girl
|
21,01% |
3,68 |
|
3. |
|
ШО |
18,49% |
3,55 |
|
4. |
7 |
Танці для всіх |
15,13% |
2,65 |
|
5. |
9 |
5 балів |
8,40% |
1,55 |
|
6. |
8 |
Коледж |
5,04% |
0,91 |
|
7. |
10 |
12+ |
6,72% |
0,84 |
|
8. |
6 |
Я, студент |
5,04% |
0,80 |
|
9. |
11 |
СТЕНА |
4,20% |
0,53 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2017 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Молодіжне видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|