Результати народного голосування 2019 року у категорії Друковані видання / Молодіжне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Girl
|
34,19% |
5 |
|
2. |
1 |
Юная леди
|
29,91% |
4,86 |
|
3. |
|
ШО |
15,38% |
2,23 |
|
4. |
6 |
Я, студент |
13,68% |
2,22 |
|
5. |
|
Танці для всіх |
14,53% |
2,21 |
|
6. |
7 |
Коледж |
6,84% |
1,09 |
|
–. |
8 |
5 балів |
6,84% |
1,01 |
|
7. |
|
Куншт |
3,42% |
0,97 |
|
8. |
4 |
СТЕНА |
5,98% |
0,86 |
|
9. |
|
12+ |
5,13% |
0,81 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Молодіжне видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|