Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року у категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин біжутерії, прикрас та аксесуарів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
DiaDemaGrand |
25,00% |
5 |
|
2. |
|
Kulonoff |
22,50% |
4,50 |
|
3. |
|
Azarin |
17,50% |
3,50 |
|
4. |
2 |
Ювелир Сток |
15,00% |
3 |
|
5. |
3 |
Art-de-luxe |
12,50% |
2,50 |
|
5. |
~ |
Chers |
12,50% |
2,50 |
|
7. |
|
Braceland |
7,50% |
1,50 |
|
8. |
3 |
Renete |
5,00% |
1 |
|
8. |
|
Пуссета |
5,00% |
1 |
|
8. |
3 |
Чикабум! |
5,00% |
1 |
|
11. |
3 |
PROsto Blesk |
2,50% |
0,50 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|