Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії Послуги / Інтернет-сервіси / Сервіс з продажу квитків на автобуси
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
 |
I квартал (січень—березень) |
 |
II квартал (квітень—червень) |
 |
III квартал (липень—вересень) |
 |
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
 2 |
Tickets.UA |
50,00% |
5 |
 |
2. |
 1 |
Busfor |
31,82% |
3,18 |
 |
3. |
|
Bus.com.ua |
18,18% |
1,82 |
 |
4. |
|
Infobus.ua |
13,64% |
1,36 |
 |
5. |
 |
Infobus.eu |
9,09% |
0,91 |
 |
6. |
 5 |
Online tickets |
4,55% |
0,45 |
 |
6. |
|
Uticket |
4,55% |
0,45 |
 | |
 |
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|