Результати народного голосування за 3 квартал 2024 року у категорії Послуги / Інтернет-сервіси / Сервіс з продажу квитків на автобуси
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
Busfor |
50,00% |
5 |
|
1. |
ComparaBUS |
50,00% |
5 |
|
1. |
Tickets.UA |
50,00% |
5 |
|
–. |
Bus.com.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
E-Vokzal |
0,00% |
0 |
|
–. |
Infobus.eu |
0,00% |
0 |
|
–. |
Infobus.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
Online tickets |
0,00% |
0 |
|
–. |
Uticket |
0,00% |
0 |
|
–. |
Каса Люкс-Рейзен |
0,00% |
0 |
| |
|
Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом
на 11.11.2024 12:30:14 і не є остаточним.
Забороняється використання та перепублікація результатів незавершеного голосування без посилання на джерело інформації,
а також без пояснення методики конкурсу «Фаворити Успіху» та обов’язкової примітки про те,
що голосування все ще триває і даний результат не є фінальним. |
|