Результати народного голосування за 4 квартал 2018 року у категорії Послуги / Інтернет-сервіси / Сервіс з продажу квитків на автобуси
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Tickets.UA |
50,00% |
5 |
|
2. |
1 |
Busfor |
47,83% |
4,78 |
|
3. |
2 |
Bus.com.ua |
15,22% |
1,52 |
|
4. |
3 |
Online tickets |
10,87% |
1,09 |
|
5. |
~ |
Infobus.ua |
6,52% |
0,65 |
|
5. |
3 |
Uticket |
6,52% |
0,65 |
|
7. |
|
Infobus.eu |
2,17% |
0,22 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|