«Фаворити Успіху» logo Інтернет-магазин одягу :: Результати народного голосування за 1 квартал 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2018 року у категорії
Інтернет-магазини / Інтернет-магазин одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. ANSWEAR.ua  70,59% 5
2. Lamoda  30,25% 2,14
3. Kasta (Modna Kasta) 21,85% 1,55
4. Le Boutique  18,49% 1,31
5. Next  15,97% 1,13
6. BonPrix  6,72% 0,48
7. Rechi.ua  4,20% 0,30
8. RED  3,36% 0,24
9. MFS.UA  2,52% 0,18
9.
5
VOVK  2,52% 0,18
11. FashionVerdict  1,68% 0,12
11. Modoza  1,68% 0,12
11.
6
Shoppin Mall  1,68% 0,12
14. BeTrend  0,84% 0,06
14. G-outlet  0,84% 0,06
14. L’Avenue boutique  0,84% 0,06
14. ModaHunt  0,84% 0,06
14. TMM Fashion  0,84% 0,06

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/services/clothing-online-store-a/?results=20181