«Фаворити Успіху» logo Інтернет-магазин одягу :: Результати народного голосування за 4 квартал 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2018 року у категорії
Інтернет-магазини / Інтернет-магазин одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. ANSWEAR.ua  42,24% 5
2.
3
Kasta (Modna Kasta) 25,00% 2,96
3. Le Boutique  20,69% 2,45
4.
2
Lamoda  18,97% 2,24
5.
4
BonPrix  13,79% 1,63
6. Next  12,93% 1,53
7.
4
VOVK  11,21% 1,33
8.
6
RED  4,31% 0,51
9.
5
Rechi.ua  3,45% 0,41
10. MenBox  2,59% 0,31
11. BeTrend  1,72% 0,20
11.
7
FashionVerdict  1,72% 0,20
11. Kapsula  1,72% 0,20
11.
7
L’Avenue boutique  1,72% 0,20
11.
7
Modoza  1,72% 0,20
11.
7
Shoppin Mall  1,72% 0,20
17. Clothmix  0,86% 0,10
17. Gisto  0,86% 0,10
17. MFS.UA  0,86% 0,10
17. RicaMare  0,86% 0,10
17. Smiruponitke  0,86% 0,10

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/services/clothing-online-store-a/?results=20184