Результати народного голосування за 1 квартал 2017 року у категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин одягу
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
ANSWEAR.ua |
65,56% |
5 |
|
2. |
~ |
Lamoda |
36,67% |
2,80 |
|
3. |
~ |
Kasta (Modna Kasta) |
22,22% |
1,69 |
|
4. |
~ |
Le Boutique |
14,44% |
1,10 |
|
5. |
|
VOVK
|
2,22% |
0,17 |
|
6. |
~ |
PrikidON |
1,11% |
0,08 |
|
6. |
|
Shoppin Mall |
1,11% |
0,08 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|