«Фаворити Успіху» logo Інтернет-магазин одягу :: Результати народного голосування за 4 квартал 2017 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2017 року у категорії
Інтернет-магазини / Інтернет-магазин одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. ANSWEAR.ua  84,89% 5
2. Lamoda  26,62% 1,57
3. Kasta (Modna Kasta) 17,99% 1,06
3.
4
Le Boutique  17,99% 1,06
5. BonPrix  3,60% 0,21
5. VOVK  3,60% 0,21
7. Rechi.ua  2,16% 0,13
8. G-outlet  1,44% 0,08
8. RED  1,44% 0,08
10. FashionVerdict  0,72% 0,04
10. L’Avenue boutique  0,72% 0,04
10. Modoza  0,72% 0,04
10. Shoppin Mall  0,72% 0,04

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/services/clothing-online-store/?results=20174