Результати народного голосування 2017 року у категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин одягу
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
ANSWEAR.ua |
73,25% |
5 |
|
2. |
|
Lamoda |
30,84% |
2,23 |
|
3. |
|
Kasta (Modna Kasta) |
19,04% |
1,36 |
|
4. |
|
Le Boutique |
19,04% |
1,35 |
|
5. |
|
VOVK
|
4,58% |
0,33 |
|
6. |
|
BonPrix |
1,20% |
0,21 |
|
7. |
|
Modoza |
1,20% |
0,18 |
|
8. |
|
G-outlet |
1,20% |
0,16 |
|
9. |
|
RED |
0,72% |
0,082 |
|
10. |
~ |
PrikidON |
0,96% |
0,080 |
|
11. |
|
L’Avenue boutique |
0,48% |
0,061 |
|
12. |
|
ModaHunt |
0,48% |
0,052 |
|
13. |
|
Shoppin Mall |
0,72% |
0,051 |
|
14. |
|
Rechi.ua |
0,72% |
0,042 |
|
15. |
|
FashionVerdict |
0,24% |
0,021 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2017 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Інтернет-магазин одягу». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|