«Фаворити Успіху» logo Інтернет-магазин одягу :: Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року у категорії
Інтернет-магазини / Інтернет-магазин одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. ANSWEAR.ua  50,00% 5
2.
4
Kasta (Modna Kasta) 21,43% 2,14
3.
2
Lamoda  20,24% 2,02
4. BonPrix  16,67% 1,67
5.
3
Le Boutique  14,29% 1,43
6. Next  13,10% 1,31
7.
5
VOVK  7,14% 0,71
8. MFS.UA  4,76% 0,48
8. RED  4,76% 0,48
10. FashionVerdict  3,57% 0,36
11. G-outlet  2,38% 0,24
11. TMM Fashion  2,38% 0,24
13. BeTrend  1,19% 0,12
13. L’Avenue boutique  1,19% 0,12
13.
6
ModaHunt  1,19% 0,12
13. Modoza  1,19% 0,12
13.
7
PrikidON  1,19% 0,12
13.
~
Rechi.ua  1,19% 0,12
13.
7
Shoppin Mall  1,19% 0,12
13. Smiruponitke  1,19% 0,12

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/services/clothing-online-store/?results=20182