«Фаворити Успіху» logo Інтернет-магазин одягу :: Результати народного голосування за 3 квартал 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2018 року у категорії
Інтернет-магазини / Інтернет-магазин одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Lamoda  44,74% 5
2.
1
ANSWEAR.ua  43,42% 4,85
3.
4
Le Boutique  31,58% 3,53
4.
3
Kasta (Modna Kasta) 23,68% 2,65
5. BonPrix  15,79% 1,76
6.
9
RED  7,89% 0,88
6.
5
VOVK  7,89% 0,88
8.
9
L’Avenue boutique  6,58% 0,74
8.
~
Rechi.ua  6,58% 0,74
10. Next  5,26% 0,59
11. Clothmix  3,95% 0,44
12. Gisto  2,63% 0,29
12.
~
ModaHunt  2,63% 0,29
12.
6
Modoza  2,63% 0,29
12.
8
PrikidON  2,63% 0,29
12. Максі Міні  2,63% 0,29
17.
~
FashionVerdict  1,32% 0,15
17.
7
G-outlet  1,32% 0,15
17. MenBox  1,32% 0,15
17. MFS.UA  1,32% 0,15
17. Smiruponitke  1,32% 0,15
17. TMM Fashion  1,32% 0,15

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/services/clothing-online-store/?results=20183