«Фаворити Успіху» logo Інтернет-магазин одягу :: Результати народного голосування за 1 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2019 року у категорії
Інтернет-магазини / Інтернет-магазин одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. ANSWEAR.ua  54,55% 5
2.
3
Kasta (Modna Kasta) 33,33% 3,06
3.
2
Lamoda  22,73% 2,08
4. Le Boutique  21,21% 1,94
5.
6
BonPrix  15,15% 1,39
6.
5
Next  9,09% 0,83
7. Denim.ua  4,55% 0,42
7.
11
G-outlet  4,55% 0,42
7.
8
RED  4,55% 0,42
10. MenBox  3,03% 0,28
10.
9
VOVK  3,03% 0,28
12.
10
FashionVerdict  1,52% 0,14
12. Kapsula  1,52% 0,14
12. Kosas.com.ua  1,52% 0,14
12.
9
MFS.UA  1,52% 0,14
12.
~
PrikidON  1,52% 0,14
12. RicaMare  1,52% 0,14
12.
10
Shoppin Mall  1,52% 0,14

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/services/clothing-online-store/?results=20191