«Фаворити Успіху» logo Інтернет-магазин одягу :: Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії
Інтернет-магазини / Інтернет-магазин одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Kasta (Modna Kasta) 36,59% 5
2.
3
Lamoda  31,71% 4,33
3.
5
Le Boutique  24,39% 3,33
4. BonPrix  19,51% 2,67
5.
6
Next  17,07% 2,33
6.
1
ANSWEAR.ua  14,63% 2
7. VOVK  12,20% 1,67
8. Fashion-Ua  9,76% 1,33
9. Denim.ua  7,32% 1
10.
11
BeTrend  2,44% 0,33
10. Clothmix  2,44% 0,33
10. G-outlet  2,44% 0,33
10.
11
Modoza  2,44% 0,33
10.
11
PrikidON  2,44% 0,33
10.
11
Rechi.ua  2,44% 0,33
10.
8
RED  2,44% 0,33
10. Максі Міні  2,44% 0,33

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/services/clothing-online-store/?results=20192