Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин одягу
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Kasta (Modna Kasta) |
36,59% |
5 |
|
2. |
3 |
Lamoda |
31,71% |
4,33 |
|
3. |
5 |
Le Boutique
|
24,39% |
3,33 |
|
4. |
|
BonPrix |
19,51% |
2,67 |
|
5. |
6 |
Next |
17,07% |
2,33 |
|
6. |
1 |
ANSWEAR.ua |
14,63% |
2 |
|
7. |
|
VOVK
|
12,20% |
1,67 |
|
8. |
|
Fashion-Ua |
9,76% |
1,33 |
|
9. |
|
Denim.ua |
7,32% |
1 |
|
10. |
11 |
BeTrend |
2,44% |
0,33 |
|
10. |
|
Clothmix |
2,44% |
0,33 |
|
10. |
|
G-outlet |
2,44% |
0,33 |
|
10. |
11 |
Modoza |
2,44% |
0,33 |
|
10. |
11 |
PrikidON |
2,44% |
0,33 |
|
10. |
11 |
Rechi.ua |
2,44% |
0,33 |
|
10. |
8 |
RED |
2,44% |
0,33 |
|
10. |
|
Максі Міні |
2,44% |
0,33 |
|
–. |
|
Beatnikspace |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
FashionVerdict |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Gisto |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Kapsula |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Kosas.com.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
L’Avenue boutique |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
MenBox |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
MFS.UA |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
ModaHunt |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
RicaMare |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
Shoppin Mall |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
Smiruponitke |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
TMM Fashion |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|