«Фаворити Успіху» logo Інтернет-магазин одягу :: Результати народного голосування за 4 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2019 року у категорії
Інтернет-магазини / Інтернет-магазин одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Kasta (Modna Kasta) 40,00% 5
2.
4
Lamoda  23,33% 2,92
3.
5
BonPrix  20,00% 2,50
3. Le Boutique  20,00% 2,50
5.
1
ANSWEAR.ua  16,67% 2,08
5. Kolgot.net  16,67% 2,08
7.
12
MFS.UA  6,67% 0,83
7.
6
Next  6,67% 0,83
7.
8
RED  6,67% 0,83
7.
12
RicaMare  6,67% 0,83
7.
12
Smiruponitke  6,67% 0,83
7.
~
TMM Fashion  6,67% 0,83
7. VOVK  6,67% 0,83
7.
~
Максі Міні  6,67% 0,83
15.
~
G-outlet  3,33% 0,42
15.
11
Kapsula  3,33% 0,42
15. Kosas.com.ua  3,33% 0,42
15.
10
MenBox  3,33% 0,42
15.
11
Shoppin Mall  3,33% 0,42

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/services/clothing-online-store/?results=20194