Результати народного голосування за 1 квартал 2023 року у категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин одягу
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Clothmix |
25,00% |
5 |
|
1. |
|
Denim.ua |
25,00% |
5 |
|
1. |
2 |
Fashion-Ua |
25,00% |
5 |
|
1. |
2 |
FashionVerdict |
25,00% |
5 |
|
1. |
2 |
Kapsula |
25,00% |
5 |
|
1. |
2 |
Lamoda |
25,00% |
5 |
|
1. |
2 |
Le Boutique |
25,00% |
5 |
|
1. |
~ |
Non Stop Shop |
25,00% |
5 |
|
–. |
2 |
ANSWEAR.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Beatnikspace |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
BeTrend |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Blazy Shower |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
BonPrix |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
G-outlet |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Gisto |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
iCan |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Kasta (Modna Kasta) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Kolgot.net |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Kosas.com.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
L’Avenue boutique |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
MaxiModa |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
MBocharova |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
MenBox |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
MFS.UA |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
ModaHunt |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Modoza |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Next |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Paranoia |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
PrikidON |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Rechi.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
RED |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
RicaMare |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Shoppin Mall |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Smiruponitke |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
TMM Fashion |
0,00% |
0 |
|
–. |
1 |
VOVK |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Максі Міні |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Пижама Рама |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2023 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Учасники конкурсу (не виключаючи і лідера) також можуть вільно використовувати дану інформацію в своїх новинах, прес-релізах, звітах та інших PR-комунікаціях.
Разом із тим, потрібно розуміти, що образ нагороди конкурсу, медалі «Фаворит Успіху – 2023»,
яка вручається переможцям на щорічній церемонії нагородження, а також офіційні
статуси переможця — є зареєстрованими торговими Знаками для товарів
і послуг України, і для їх застосування потрібен дозвіл, ліцензія.
Лідер цього рейтингу має можливісь скористатися правами та привілеями переможця,
«Фаворита Споживачів». Переможець може бути представленим у статусі найкращого вибору в категорії «Інтернет-магазин одягу»
та отримати нагороду, золоту медаль «Фаворит Успіху – 2023», на щорічній церемонії нагородження,
разом із правом використання її образу в рекламі та маркуванні.
|
|