Результати народного голосування за 3 квартал 2012 року у категорії Послуги / Інтернет-сервіси / Інтернет-каталог компаній, товарів і послуг
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
all.biz |
50,00% |
5 |
|
1. |
|
Prom.ua |
50,00% |
5 |
|
3. |
|
Бізнес-Інформ |
33,33% |
3,33 |
|
4. |
|
kompass.ua |
16,67% |
1,67 |
|
–. |
|
Бізнес-гід |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Корисна Картка |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|