Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії Послуги / Інтернет-сервіси / Інтернет-каталог компаній, товарів і послуг
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Prom.ua |
57,69% |
5 |
|
2. |
1 |
all.biz |
53,85% |
4,67 |
|
3. |
|
Hotline
|
23,08% |
2 |
|
4. |
~ |
Market.tut.ua |
15,38% |
1,33 |
|
4. |
|
Україна Сьогодні |
15,38% |
1,33 |
|
6. |
|
Infocom |
11,54% |
1 |
|
6. |
|
UA Region |
11,54% |
1 |
|
8. |
4 |
Бізнес-Інформ |
7,69% |
0,67 |
|
8. |
5 |
Корисна Картка |
7,69% |
0,67 |
|
10. |
3 |
kompass.ua |
3,85% |
0,33 |
|
10. |
5 |
Бізнес-гід |
3,85% |
0,33 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|