Результати народного голосування за 3 квартал 2016 року у категорії Послуги / Інтернет-сервіси / Інтернет-каталог компаній, товарів і послуг
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Prom.ua
|
57,14% |
5 |
|
2. |
3 |
Hotline
|
40,48% |
3,54 |
|
3. |
2 |
all.biz |
26,19% |
2,29 |
|
–. |
5 |
Market.tut.ua |
14,29% |
1,25 |
|
4. |
~ |
kompass.ua |
7,14% |
0,63 |
|
5. |
4 |
UA Region |
4,76% |
0,42 |
|
5. |
|
UB.ua — Укрбізнес |
4,76% |
0,42 |
|
5. |
4 |
Бізнес-Інформ |
4,76% |
0,42 |
|
8. |
~ |
Infocom |
2,38% |
0,21 |
|
8. |
5 |
Бізнес-гід |
2,38% |
0,21 |
|
8. |
|
Дещо |
2,38% |
0,21 |
|
8. |
4 |
Корисна Картка |
2,38% |
0,21 |
|
–. |
|
Eatme.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Україна Сьогодні |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|