Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2016 рік.
Результати голосування Інтернет-аудиторії 2016 року у категорії
Послуги бізнесу / Корпоративна і нагородна атрибутика
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Відзнаки та Сувеніри
54,17%
5
2.
Нагороди України
16,67%
1,54
3.
Герольдмастер
12,50%
1,15
3.
Город Мастеров
12,50%
1,15
5.
Колумб
8,33%
0,77
6.
Знак
4,17%
0,38
6.
Гарант і Партнеры
4,17%
0,38
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Корпоративна і нагородна атрибутика».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.